ارومیه؛

کاروان خادمین امام رضا (ع) در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

حجت الاسلام و المسلمین الیاس علیزاده مبلغ آستان قدس رضوی: حضور پرچم و خادمان برای همین است که بتواند باعث گسترش مفهوم زیارت ازبعید شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در ادامه دومین روز جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی ، کاروان خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با حضور در اختتامیه و نمایشگاه جشنواره امام رضا (ع) کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ارومیه ضمن تجلیل از نفرات برتر با اعضا ی کودک و مسئولین کانون دیدار کردند.

جواد زاهدی ، مدیر کل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: هر ساله جشنواره امام رضا (ع) را با محوریت زندگانی امام رضا (ع برگزار می کنیم و امسال خوشحال هستیم که اختتامیه این جشنواره با حضور با برکت خادمین امام رضا (ع) برگزار می شود.

در پایان این برنامه نشان رضوی به جواد زاهدی از سوی خادمین بارگاه مطهر امام رضا (ع) اهدا شد.

در ادامه برنامه ها کاروان خادمین امام رضا (ع) در حوزه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) حضور یافته و با طلاب خواهر این حوزه دیدار داشتند.

ی زاده مدیر حوزه علمیه حضرت زینب الکبری (س) ارومیه ضمن ابراز خرسندی از حضور این کاروان ، گفت: تنها امید ما سربازی امام زمان (عج) است. ما هر روز از راه دور به امام رضا(ع) سلام می گوییم.

حجت الاسلام و المسلمین الیاس علیزاده مبلغ آستان قدس رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضوردر جمع خادمان حضرت بقیه الله(عج) گفت : حضور پرچم و خادمان برای همین است که بتواند باعث گسترش مفهوم زیارت ازبعید شود.

مبلغ آستان قدس رضوی افزود: باید قلب زائر متوجه وجود و حضور معصوم شود. علاوه بر حضور جسمی به حضور قلبی هم فکر شود. زیر سایه خورشید بهانه برای راهی شدن دلهای عاشقان به کوی امام است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: خادمین ، کودکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.