درخواست آمریکا از روسیه برای کمک به شکست محاصره حلب

نماینده آمریکا در سازمان ملل از روسیه خواست از نفوذ خود برای شکست محاصره حلب استفاده کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در حالی که روسیه، واشینگتن را به سیاسی کاری در مسأله کمک رسانی ها در سوريه متهم می کند، نماینده آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه از مسکو خواست به شکست محاصره حلب کمک کند.

"سامانتا پاور،" نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی گفت: شورای امنیت نباید اجازه دهد غیرنظامیان در دو طرف شهر حلب از دریافت کمک های انسان دوستانه محروم شود. ما نیز نمی توانیم چنین اجازه ای را بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به آمارهای سازمان ملل مدعی شد دولت سوریه مسئول 80 درصد از مناطق محاصره شده در این کشور است.

پاور همچنین مدعی شد: بار دیگر از روسیه می خواهیم تسهیل روند محاصره را متوقف کند و از نفوذ خود برای فشار به رژیم سوریه به منظور پایان بخشیدن به محاصره ها در تمامی مناطق کشور استفاده کند.

این در حالی است که "ولادیمیر ساورونکوف،"  معاون نماینده روسیه در سازمان ملل واشینگتن و هم پیمانان غربی اش را به سیاسی کاری در کمک رسانی در سوریه متهم کرد و از آنها خواست تا اذعان کنند  تمامی مشکلات انسانی سوریه، ارتباطی با اقدامات مبارزه با تروریسم دولت مشروع این کشور ندارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
ارتش سوریه عراق آیران مواظب باشند ،حزب های سوسیالیس کومونیست صهیونیست یهودیان مجاهدین خلق وارد خاورمیانه آفریقا نشوند چون آنها دوشمنان دین های خوب هستند
آخرین اخبار