کرمان؛

خانواده ها به ورزش دختران اهمیت دهند

یک مربی اسکواش ازخانواده ها خواست بستر حضور دختران خود را در ورزش فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،خاطره ظروفی مربی اسکواش با اشاره به اهمیت نقش ورزش بر سلامت جامعه بانوان ، گفت: کم تحرکی یکی از آفت ها اصلی رشد بیماری ها در جوامع است .

وی افزود: متاسفانه کم تحرکی در جامعه ایرانی به مرز هشدار رسیده و این معضل در نهایت باعث افزایش بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان ها شده است .

این مربی رشته اسکواش ، ورزش و تحرک را یکی از راه های مبارزه با بیماری ها و افزایش شادی و نشاط دانست و گفت : از همه خانواده ها درخواست می کنم تا ورزش را به خصوص برای فرزندان دختر خود در سبد نیازهای روزمره خود قرار دهند تا علاوه برافزایش شاخصه ی سلامت ، شادابی و نشاط در جامعه افزایش یابد.

ظروفی تصریح کرد: اسکواش رشته ای پر تحرک و جذاب است و با توجه به ساختاری که در مجموعه هیات و بحث آموزش ایجاد شده است ، انتخاب این رشته ورزشی از سوی دختران و خانواده های آن ها همراه با جذابیت هایی است .

وی در پایان گفت : به مناسبت ولادت حۻرت معصومه و روز دختربا اهدا شاخه های گل از 25 نفر از دختران اسکواش باز کرمانی تقدیر شد ه است تا علاوه بر بث فنی به موارد روحی و روانی حمایت از ورزشکاران نیز توجه شده باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار