اراک؛

تمایل کره جنوبی برای گسترش روابط تجاری با ایران

سفیر کره جنوبی در سفر به استان مرکزی از تمایل این کشور بر گسترش و توسعه روابط تجاری و اقتصادی با ایران خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  کیم سئونگ - هو  ه در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی در جمع مسئولان استان مرکزی گفت: کره جنوبی به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با بازرگانان و صنعتگران ایران است و برای تحقق این مهم، از تمام ظرفیت های علمی و پژوهشی خود استفاده خواهیم کرد.
وی افزود : ارتباط تجاری و اقتصادی دو کشور نباید تنها به مبادلات کالا به کالا خلاصه شود بلکه انتقال تکنولوژی و استفاده از تجربیات دو کشور نیز باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: این استان مهد صنعت، کشاورزی و همچنین زادگاه مفاخر و بزرگان ادب و کمالات ایران است.
شکرالله حسن بیگی افزود: بیش از سه هزار واحد صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند که بسیاری از آنها مانند شرکت آلومینیوم ایران، شرکت صنایع آذرآب و ماشین سازی به عنوان واحدهای مطرح و فعال صنعتی خاورمیانه محسوب می شوند.
وی ادامه داد: شرایط تحریم مشکلات زیادی برای این کارخانه های صنعتی به وجود آورده بود و هم اکنون پس از برجام و رفع تحریم ها، صاحبان این صنایع در صدد نوسازی و تولید با کیفیت برآمده اند.
 انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.