مطالعه با علاقه و پیوسته رمز موفقیتم بود

رتبه 3 کنکور ریاضی گفت : مطالعه با علاقه و پیوسته رمز موفقیت وی در کنکور سراسری بوده است.

کوشا جافریان رتبه 3 کنکور ریاضی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد : معدل امتحان نهایی من 19.9 بود و برای کنکور کلاسی به جز کلاس های مدرسه نرفتم و تنها در آزمون های آزمایشی شرکت کردم.

وی با بیان اینکه به طور میانگین روزهای تعطیل  12 ساعت به مطالعه اختصاص می داده، عنوان کرد :  در روزهایی که به مدرسه می رفتم، 6 ساعت برای مطالعه وقت صرف می کردم. 

رتبه 3 رشته ریاضی تاکید کرد : در مدت زمانی که برای کنکور مطالعه می کرده با علاقه درس ها را خوانده است. 

وی با بیان اینکه از کتاب های کمک درسی به میزان کافی بهره برده، تصریح کرد : رمز موفقیت خود را درس خواندن با علاقه با کیفیت و همراهی خانواده دانست.

 جافریان در مورد رشته دانشگاهی مورد علاقه خود گفت : به تحصیل در مهندسی کامپیوتر نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف علاقه مند است و پس از مشورت با برادرش در این رشته تحصیل می کند. 

رتبه 3 رشته ریاضی در مورد اوقات فراغت در دوره مطالعه برای کنکور گفت : در مدتی که برای کنکور درس خوانده، اوقات فراغت نیز داشته زیرا درس خواندن بدون تفریح شخص را نسبت به درس بی علاقه می کند که من باتوجه به اینکه شطرنج باز حرفه ای هستم،آن را انجام می دادم. 

وی تاکید کرد : به صورتی تفریح داشتم که به درسم لطمه نخورد و با برنامه ریزی این کار را انجام می دادم. 

جافریان در مورد زمان شروع به مطالعه برای کنکور بیان کرد: در سال دوم مدال برنز المپیاد کشوری ریاضی گرفتم که در سال سوم نیز از المپیاد کامپیوتر انصراف دادم و از تابستان برای کنکور شروع به مطالعه کردم. 

وی تصریح کرد : در مدت مطالعه همه روزه به طور پیوسته و با برنامه درس می خوانده است.
 
رتبه 3 رشته ریاضی به داوطلبان کنکور سال 96 توصیه کرد: به کنکور به عنوان یک مانع نگاه نکنند و تنها آن را چالشی لذت بخش در نظر بگیرند و با علاقه به آن توجه کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار