نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز حوزه های علمیه نقش بی بدیلی در توسعه انقلاب اسلامی دارند.

نقش بی بدیل حوزه های علمیه در توسعه انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه قم و خراسان با اشاره به اینکه انقلابی گری در ذات اسلام قرار دارد و همه ی رهبران الهی انقلابی بوده اند، افزود: امروز حوزه های علمیه نقش بی بدیلی در توسعه انقلاب اسلامی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گفت: انقلابی گری زمان دار نیست یعنی بقا نظام به انقلابی گری حوزه هاست و اگر حوزه های علمیه و رو حانیت انقلابی باشند می توانندجامعه را در جهت تداوم انقلاب هدایت کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا تاکنون از راههای مختلفی همچون جنگ های نیابتی، جنگ نرم، تحریم و امروز هم با تعامل در صدد براندازی انقلاب اسلامی است اظهار داشت: امروزما در منطقه به قدرت ها و ظرفیت های بالایی دست یافته ایم و در خیلی از کشورها نفوذ معنوی داریم و این از عظمت، انقلابی گری و صلابت امام خمینی (ره) و همچنین درایت، هوشمندی و قاطعیت مقام معظم رهبری نشات گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین درباره افرادی که خواستار ارتباط با آمریکا هستند هم گفت: این تفکر ناشی از مکتب سکولار بوده و نفی استقلال یکی از اصول این افراد است.

این همایش با حضور 120 نفراز اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه قم و خراسان در مجتمع فرهنگی امامت مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.