معاون وزیر خارجه جرج بوش هم به جمع حامیان کلینتون پیوست

"جان نگروپونته" دیپلمات با سابقه و معاون وزیرخارجه جرج بوش رییس جمهور سابق آمریکا، هیلاری کلینتون را سیاستمداری دارای قابلیت رهبری کشورش خواند و رسما حمایت خود از او را اعلام کرد.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، همزمان با موج روبه افزایش پشت کردن جمهوری خواهان به حزب خود در حمایت از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات این کشور ،جان نگروپونته سیاستمدار با سابقه آمریکایی که زمانی معاونت وزارت خارجه جرج بوش را بعهده داشت روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای رسما حمایت خود از کلینتون را اعلام کرد.

وی در این بیانیه نوشته است، در مقام سیاستمداری که در 6 دهه گذشته سمت های مختلف دیپلماتیک و امنیتی این کشور را تجربه کرده یقین دارد که کلینتون از قابلیت رهبری کشورش برخوردار است و بهتر از هر کس دیگری برای نشستن در کاخ سفید صلاحیت دارد.

طی روز های اخیر شخصیت های سیاسی حزب جمهوری خواه آمریکا در اعتراض به دونالدترامپ نامزد این حزب به حمایت از کلینتون برخاسته اند .

روز دو شنبه پنجاه نفر از مقامات امنیتی سابق آمریکا با انتشار نامه ای پیروزی ترامپ در این انتخابات را خطر بزرگی برای امنیت ملی کشورشان دانسته و از مردم آمریکا خواسته بودند تا در این انتخابات از او حمایت نکنند.

همزمان با بیانیه حمایت نگروپونته ، ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرد که کارلوس گوتیرز وزیر بازرگانی دولت بوش نیز رسما از کلینتون حمایت کرده است.



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار