تشدید سرکوبگری های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد:سرکوبگری های اسرائیل علیه فلسطینیان تشدید شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العالم، حملات و سرکوبگری های نظامیان اشغالگر اسرائیلی علیه فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه ادامه دارد. نظامیان اسرائیلی ده فسلطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

همچنین مقامات اسرائیلی، مراکز پلیس جدیدی را در مناطق عرب نشین قدس اشغالی ایجاد کردند. در حال حاضر پرسش های زیادی درباره تاثیر سرکوبگری های اشغالگران اسرائیلی بر انتفاضه قدس مطرح است. آیا هدف ایجاد مراکز جدید پلیس اسرائیل در قدس برای یهودی سازی و فشار بیشتر بر فلسطینیان است؟

گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: بازداشت ها و حملات اسرائیلی ها در کرانه باختری ادامه دارد. یک شهرک نشین اسرائیلی با موتور سیکلت خود یک پیرمرد هشتاد و پنج ساله فلسطینی را در شهر نابلس زیرگرفت و این حادثه به شهادت این فلسطینی منجر شد.

اشغالگران اسرائیلی دیروز ده فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری بازداشت کردند. انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد سه فلسطینی در نابلس و سه نفر دیگر در استان طولکرم و یک نفر در استان رام الله و فردی دیگر در استان جنین بازداشت شدند.

اشغالگران اسرائیلی دو فلسطینی را در قدس اشغالی بازداشت کردند. مقامات اسرائیلی تصمیم گرفتند شش مرکز جدید برای پلیس در بخش قدیمی شهر قدس ایجاد کنند. این مراکز در روستاها و مناطق عرب نشین قدس ایجاد خواهد شد.

گروه های فلسطینی این تصمیم اشغالگران اسرائیلی را محکوم و تاکید کردند اسرائیل از طریق این مراکز می خواهد به روند یهودی سازی قدس سرعت داده و فشارها را علیه فلسطینیان افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار