وضع جسمانی بغرنج اسیر اعتصاب‌کننده فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر

بدنبال انتشار تصویری از اسیر اعتصاب فلسطینی و نمایان شدن وضع خطرناک جسمی وی، یک موسسه حقوقی خواستار درمانش شد.

وضع جسمی بغرنج اسیر اعتصاب‌کننده فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، انتشار تصویری از بلال کاید، اسیر فلسطینی بستری شده در بیمارستان برزلای رژیم صهیونیستی، علائم اوضاع خطرناک جسمی وی را نمایان کرد.

موسسه حقوقی «ضمیر» در فلسطین اعلام کرد: این اسیر فلسطینی در وضع خطرناکی به سر می‌برد و به علت کمبود شدید آب و غذا، هر لحظه امکان دارد هشیاری خود را از دست دهد.

 این موسسه از مقامات رژیم صهیونسیتی خواست در صورتی که وی بیهوش شد، او را تحت درمان قرار دهند.

 بلال کاید، اسیر فلسطینی که به 14 سال زندان محکوم شده بود، از 56 روز گذشته اعتصاب غذا کرده است، هفته گذشته ضمن وخامت اوضاع جسمی‌اش، از دریافت هرگونه ویتامین و خوردن آب امتناع کرد و هم اکنون در وضع بسیار خطرناکی به سر می‌برد.

پس از اینکه "جبهه مردمی آزادی فلسطین" برای آزادی این اسیر فلسطینی در مقابل مقر سازمان ملل در رام الله تضاهرات کردند، انتظار می‌رود در مقابل مرکز صلیب سرخ در شهر غزه نیز تظاهرات کنند.

از سوی دیگر، درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و پلیس رژیم صهیونیسیتی در مقابل بیمارستانی که این اسیر فلسطینی در آن به سر می‌برد، رخ داد. مردم با همراه داشتن پلاکارد‌هایی با این مضمون که "بازداشت اداری غیرقانونی است" و سردادن شعار "مرگ بر تروریست،" با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند که در پی آن این نیروها، مردم را از دو طرف محاصره کردند و مانع ورود آن‌ها به بیمارستان شدند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار