اصفهان؛

برگزاری مسابقه چهل حدیث رضوی اصفهان

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان اصفهان گفت: مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی در پایگاه‌های فراغت اصفهان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بابایی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌های اصلی از ابتدای دهه شروع شده و تا آخرین روز آن برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با طرح کاروان زیر سایه خورشید، خادمان حرم رضوی به اصفهان آمده و تا 22 مرداد در این شهر حضور دارند، سپس به کاشان و شهرستان‌های اطراف آن رفته و از بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مرکز نگهداری معلولان و آسایشگاه جانبازان بازدید می‌کنند.

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری گفتمان دینی کرامت اظهار داشت: این گفتمان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که گفتمان دینی اکرام بیماران در بیمارستان، معلولان و نمازگزاران را شامل می‌شود.

وی گفت: جشنواره ملی رضوی به‌مناسبت ولادت امام رضا (ع) در شب میلاد هشتمین خورشید ولایت در مشهد برگزار می‌شود و همه استان‌ها با ارائه آثارشان در این جشنواره شرکت می‌کنند، همچنین موضوع آثار شرکت‌کنندگان استانی است به‌طوری‌که هر استان موضوعی از جشنواره را انتخاب کرده که اصفهان شعر و موسیقی ادبی را برگزید.

بابایی با بیان اینکه برنامه جشن رضوی در 700 مسجد شناسایی شده برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شب شعر در مساجد و مکان‌های ادبی برپا شده و همچنین مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی در 220 پایگاه اوقات فراغت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همایش حافظان قرآن استان اصفهان در شب ولادت امام هشتم در سالن اتاق بازرگانی برگزار شده و سپس شرکت کنندگان برای تجدید میثاق با شهدا به گلستان شهدا رفته و جشن رضوی در این مکان مقدس برپا می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.