اهواز؛

برگزاری آئین جمع خوانی دراندیمشک

رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: مراسم جمع خوانی کتاب اعترافات غلامان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ظهر امروز و به مناسبت دهه کرامت، مراسم جمع خوانی کتاب اعترافات غلامان از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همت کتابداران کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک و با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره 5 شهرستان، برگزار شد.

مسلم میرزاوند گفت: در این مراسم جمعی از کودکان و نوجوانان به همراه والدین خود در سالن اجتماعات این مرکز حضور یافتند و بخش‌هایی از این کتاب توسط لیلا عیدی و معصومه خادمی زاده از کتابداران کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک و کمال فر مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 5 و تعدادی از نوجوانان جمع خوانی شد.

وی افزود: کتاب اعترافات غلامان که از زبان غلامان جنگی بنی عباس و مأمون روایت می‌شود و حکایت آوردن امام رضا (ع) از مدینه به مرو است و هر بخش از نگاه یک غلام روایت می‌شود  و این کتاب ویژه گروه سنی نوجوان می‌باشد.

رئیس کتاب خانه‌های عمومی اندیمشک عنوان کرد: در ادامه برنامه،  شاهنامه خوانی با هنرمندی کودکان شاهنامه خوان نیز در این آیین  اجرا گردید.

وی گفت: هم چنین در این مراسم همچنین مریم فاطمیان مسئول کتابخانه‌ی عمومی شهدای اندیمشک توضیحاتی در خصوص معرفی کتابخانه و بخش کودک آن، فعالیت‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، نحوه ثبت نام و شرایط عضویت ارائه دادند و به تشویق و ترغیب کودکان به حضور در کتابخانه و مطالعه کتاب و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی بخش کودک پرداختند.

میرزاوند بیان کرد: این مراسم با برگزاری مسابقه‌ای با محوریت میلاد امام رضا (ع) و اهدای جوایز از طرف کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک به برندگان مسابقه و چند تن از دختران محجبه حاضر در این محفل، به پایان رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.