اهواز؛

دانشجویان خوزستانی قهرمان المپیاد ورزشی

در سیزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان کشور تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان کشور در 2 بخش دختران و پسران در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد که تیم کشتی فرنگی خوزستان به نمایندگی از دانشگاه پیام نور کشور در این مسابقات حضور یافت.

این تیم توانست با مربیگری مجتبی کبابی مربی باتجربه استان خوزستان، به مقام قهرمانی سیزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان کشور دست یابد.

تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان در سیزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان کشور 2 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز، یک مقام پنجمی و یک مقام ششمی به دست آورد و توانست با 56 امتیاز بر سکوی قهرمانی بایستد و افتخار دیگری برای خوزستان به ارمغان بیاورد.

در این مسابقات تیم‌ دانشگاه مازندران با 33 امتیاز و تیم دانشگاه تهران با 31 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

دانشگاه پیام نور خوزستان در وزن 98 کیلوگرم قهرمان شد و در وزن 85 کیلوگرم نیز پس از دانشگاه دانشگاه قم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران به صورت مشترک با داشنگاه اصفهان به مدال برنز دست یافت.

همچنین دانشگاه پیام نور خوزستان در وزن 80 کیلوگرم بعد از دانشگاه محقق اردبیلی به مدال نقره دست یافت و در وزن 75 کیلوگرم نیز بعد از دانشگاه تهران به گردن آویز نقره رضایت داد.

در وزن 55 کیلوگرم نیز دانشگاه پیام نور خوزستان توانست همه حریفان را پشت سر بگذارد و مقام قهرمانی را به دست آورد.

همچنین این دانشگاه پس از دانشگاه موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی دانش پژوهان (مقام نخست)، دانشگاه بجنورد (مقام دوم)، دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران و  دانشگاه علم و صنعت ایران (مقام سوم مشترک) و دانشگاه یزد مقام پنجمی را به دست آورد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.