اهواز؛

اعزام تیم هلال احمر به جنگل های شعله ور اندیمشک

تیم تخصصی هلال احمر به محل آتش سوزی جنگل‌های اندیمشک اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف مهار آتش سوزی جنگل‌های الوار گرمسیری اندیمشک، چهار تیم تخصصی جمعیت هلال احمر شهرستان به محل این حادثه اعزام شد.

علی قلاوند اظهار داشت: شامگاه روز گذشته، بروز مجدد آتش سوزی در جنگل‌های الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان مخابره شد.

وی افزود: محل این آتش سوزی  ارتفاعات بخش الوار گرمسیری  و منطقه محک این شهرستان بوده است که در کمترین زمان ممکن امداد گران جمعیت هلال احمر شهرستان با هدف کنترل و مهار آتش به محل حادثه، اعزام شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک عنوان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک در قالب چهار تیم تخصصی و 20 امداد گر به ارتفاعات الوار گرمسیری اعزام و در منطقه، مستقر هستند.

وی گفت: هم چنین با هدف سرعت و کنترل و مهار آتش سوزی جنگل‌های الوار گرمسیری اندیمشک، تمام تجهیزات مورد نیاز امداد گران تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

قلاوند بیان کرد: بیش از این نیز و با توجه به گستردگی آتش سوزی در مناطق مذکور از طریق ستاد مدیریت شهرستان درخواست  اعزام بالگرد ارائه  و دو تیم امداد و نجات هوایی این شهرستان در محل جمعیت، حضور داشته تا در صورت نیاز به محل حادثه اعزام شوند.

وی افزود: تمام پرسنل و نجات گران جمعیت این شهرستان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز و در کمترین زمان ممکن به محل حادثه، اعزام می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: عملیات کنترل و مهار آتش سوزی جنگل‌های اندیمشک ادامه دارد و به زودی و پس از مهار آتش، نیروهای محلی و امدادی به مناطق شهری باز خواهند گشت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.