شهرکرد؛

جشنواره رضوی پرچم جبهه فرهنگی را به اهتزاز درآورده است

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران گفت: جشنواره تولید کتاب رضوی، پرچم جبهه فرهنگی را در ایام ولادت امام رضا (ع) در چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد افزود: برپایی این جشنواره، ضمن عرضه کتاب‌هایی برای کودکان و نوجوانان، آن‌ها را با اندیشه امام رضا (ع) پیوند داده است.

وی با اشاره به اختصاص لقب عالم آل‌محمد (ص) به امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) با آمدن به ایران، ضمن اینکه بر سر ما منت گذاشتند، عینیت سیاست، دیانت و امامت را هم متجلی فرمودند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه امام رضا (ع) با حضور در ایران، از پایگاه دشمن برای نشر معارف دینی استفاده کردند، ادامه داد: آن حضرت (ع) در جلسات علمی تشکیل شده از سوی مأمون، به تمامی پرسش‌ها، ابهامات و مشکلات بی‌درنگ پاسخ می دادند و این نشان دهنده علم الهی امام رضا (ع) است.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب کودک و نوجوان رضوی همزمان با دهه کرامت، با پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور مسئولین استانی در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار