آخرین تحولات میدانی حلب؛

ادامه حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به مردم سوریه/ هلاکت چند سرکرده گروه‌های مسلح

در پی درگیری ارتش سوریه با گروه‌های مسلح در محورهای مختلف حلب، تعدادی از سرکردگان نظامی تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، بخش هماهنگی گروه های مسلح تروریستی در سوریه، به هلاکت "محمد المواس" ملقب به "ابو الولید خانشیخون" و مسئول نظامی گروه تروریستی "جبهه النصره" به دنبال درگیری با ارتش سوریه در جنوب غرب حلب، اذعان کرد.

"محمد المواس" در شهر "خانشیخون" در ریف جنوبی ادلب متولد شده بود.

همچنین این بخش از گروه های مسلح تروریستی، از زخمی شدن "ابو عایشه حمصی" –یکی از مسئولان گروه تروریستی موسوم به "احرار الشام" در پی درگیری با ازتش سوریه در جنوب حلب خبر داد.

خبرنگار "العالم" در سوریه نیز گزارش داد  "یوسف زوعه" –فرمانده نظامی گروه تروریستی "ارتش مجاهدین،" در پی تیراندازی نیروهای ارتش سوریه در محور غربی شهر حلب، از پای درآمد.

بخش هماهنگی گروه های مسلح نیز خود به هلاکت این مسئول نظامی اعتراف کرده است.

اتاق عملیات موسوم به "فتح حلب" اعلام کرد "یوسف زوعه" به دنبال درگیری ها در محور غربی حلب به هلاکت رسیده است.

در مقابل، خبرنگار خبرگزاری  رسمیسوریه "سانا" گزارش داد به دنبال حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به محله "الحمدانیه" در حلب، 4 نفر از جمله چند کودک کشته و سه نفر زخمی شدند.

یک منبع در ستاد فرماندهی پلیس استان حلب گفت: "ظهر امروز، عناصر تروریستی، محله مسکونی "الحمدانیه" را با خمپاره هدف قرار دادند که به دنبال آن چهار نفر کشته و سه نفر زخمی شدند."

شهر حلب امروز شاهد درگیری های شدید میان ارتش سوریه و گروه های تکفیری-تروریستی در محورهای غرب حلب بود؛ به گونه ای که ارتش سوریه و متحدان آن، عملیات کر و فر گروه های مسلح را به شکست کشاندند.

همچنین، به دنبال تجاوز تروریستی گروه "جیش الفتح" به مناطق مسکونی در شهر "دمشق،" چهار نفر زخمی و توافق آتش بس در این منطقه نقض شد.

یک منبع در پلیس دمشق گفت: "تروریست هایی که در غوطه شرقی دمشق پناه گرفته اند، با دو خمپاره محله "الامین" و منطقه "باب السلام" را هدف قرار دادند که به دنبال آن، چهار نفر زخمی شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
باید تروریست های خارجی حاضر در سوریه را به طور ویژه حذف کرد تا بقیه جرات حضور در سوریه و یا عراق را پیدا نکنند .
تروریست های سعودی هم نباید زنده از باتلاق عراق وسوریه خارج شوند .
آخرین اخبار