آبادان؛

استقبال آبادانی ها از خادمان حرم رضوی

خادمان حرم رضوی مورد استقبال مردم آبادان قرار گرفتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در آستانه میلاد امام رضا(ع)، مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت آبادان از میدان سده تا چهار راه جمشید آباد از 2 خادم حرم حضرت امام رضا(ع) استقبال کردند.

در مسیر استقبال شهروندان آبادانی با پخش شیرینی و شربت و با ذکر صلوات، مقدم خادمان و میهمانان حضرت ثامن الحجج(ع) را به شهر ثامن الائمه گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی مردم از پرچم مطهر و متبرک و خادمان امام رضا (ع) با اجرای مداحی ، قرائت دعا و نیایش، صلوات خاصه امام رضا (ع) و سرودن اشعار استقبال کردند.

امام جمعه آبادان در این مراسم گفت:مردم شهید پرور آبادان احترام خاصی به واسطه منزلت امام رضا(ع) و نامگذاری عملیات شکست حصر آبادان به نام ایشان قائل هستند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:مردم عشق به اهل بیت(ع) را به هر وسیله ای نشان می دهند و حضور خادمان حرم مطهر نشانه ای اثر گذار در بین مردم است که باورهای دینی آنها را تقویت می کند.

کلنگ ساخت مسجد حضرت فاطمه معصومه( س) در کوی قدس در زمینی به مساحت540 متر مربع با حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) به زمین زده شد.

زمین مسجد با درخواست اهالی منطقه و با حمایت امام جمعه آبادان از سوی پالایشگاه آبادان واگذار شده است و ساخت آن با کمک های مردم انجام می شود.

از اول ذی القعده خجسته سالروز ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرخنده سالروز ولادت پر خیر و برکت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.