آبادان؛

حضور خدام حرم رضوی در جشن کرامت شهرستان آبادان

به مناسبت دهه کرامت، آبادان میزبان سه نفر از خدام بارگاه مطهر امام رضا(ع) شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در آئین استقبال از خدام رضوی، مردم ولایی وهمیشه در صحنه آبادان با استقرار در کنار تندیس ضریح امام حسین(ع) واقع در میدان ورودی ایستگاه هفت و در دست داشتن، گل، شیرین، بیرقهای متبرک به نام ابا عبدالله الحسین(ع) و امام رضا(ع) به یاد کرامات این امام همام اشک شوق می ریختند.

گروهی از موتورسواران هیئت موتور سواری آبادان با همراه داشتن پرچم پرافتخار کشورمان مسیر ایستگاه ۱۲ تا میدان طیب را در پیشاپیش خودرو خدام رضوی رژه رفتند.

مردان و زنان آبادانی از پیر و جوان همه آمده بودند تا خواسته هایشان را با تبرک پرچم متبرک امام رضا(ع) و دریافت بسته های نمک و نبات خاص حرم گره بزنند و طلب کنند.

حضور در منزل کارگرفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در این روز میزبان تنی چند از همرزمان خود نیز بود، حضور در منزل شهید محمدباقر دورقی (بخشدار وقت) که در مردادماه سال ۶۳ در محل جزیره مینو به شهادت رسید، حضور در جمع خواهران در زینبیه حضرت رقیه و دیدار با خانم اختری از خیران و عضو موثر در دوران شکل گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در کسوت پشتیبانی که فرزندی آزاده دارد، ملاقات از کودکی قطع نخاعی و حضور و دیدار با بیماران بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی شرکت نفت از جمله برنامه های پیش بینی شده در حضور خدام امام رضا(ع) در آبادان بود.

حضور در مهد قرآنی واقع در ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری، دیدار با خانواده شهید احمد مکیان از شهدای مدافع حرم، دیدار با جمعی از نخبگان، حضور در فاطمیه، دیدار با مردم در طول مسیر فلکه سده تا جمشید آباد و برپایی جشن کرامت در منطقه سلیچ از دیگر برنامه های شامگاه پنج شنبه خدام رضوی بوده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.