شیراز؛

دیدار امام جمعه موقت تهران با خانواده های معظم شهدا در شیراز

شهدا با گذشتن از رفاه، راحتی، آبرو، مال و جان خود امنیت را به کشور عرضه داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید احمد خاتمی در جمع ایثارگران،آزادگان و خانواده های معظم شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در شیراز ضمن مهم شمردن جایگاه عظیم شهادت، گذشت را ملاک ارزش شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا چه در دوران پیروزی انقلاب و دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چه شهدای والا مقام مدافع حرم با گذشتن از رفاه، راحتی، آبرو، مال و مهمتر از همه گذشتن از جان که بالاترین نوع گذشت است امنیت را به کشور ایران عرضه داشتند.
خاتمی افزود: امروز کشور ایران در میان آتش برافروخته شده در درون کشور های افغانستان، پاکستان، آذربایجان و سوریه با امنیت و اقتدار کامل ایستاده است و این امنیت و اقتدار مدیون شهدا به خصوص شهیدان مدافع حرم است که با حضور شان در این مناطق با جان و دل از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند و اگر این گونه نبود باید در مرز های ایران با داعشی ها در حال جنگ بودیم.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا از فرزندان جوان خود انتظار دارند همانند خودشان در خط مقدم انقلاب گام بردارند گفت: حفظ عفاف و حجاب ، پوشش و رفتار در خطوط اصلی حفظ این انقلاب است که فرزندان شهدا و با الگو قرار دادن پدران شهید خود می توانند نقش مثبت و سازنده ای در جامعه ایفا کنند.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: 400 نفر از فرزندان ایثارگران و شهیدان استان فارس از نخبه های علمی و فرهنگی هستند که امروز توانسته اند در زمینه های پزشکی ، مهندسی و دیگر زمینه ها فعال و به عنوان شاخص شناخته شده اند.
محمدی افزود: استان فارس 50 شهید در راه دفاع از حرم حضرت معصومه (س) تقدیم کرده است و امروز با سربلندی و عزت زندگی می کنیم علت آن حضور این شهدا در عرصه جهاد و مجاهدت در راه دفاع از اسلام و جامعه اسلامی است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار