شهروندخبرنگار خرم‌آباد؛

صید ماهی عجیب در دریاچه کیو + تصاویر

تصاویری از صید ماهی سرسوسماری در دریاچه کیو شهر خرم‌آباد را مشاهده می‌نمایید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری از صید ماهی سرسوسماری در دریاچه کیو شهر خرم‌آباد را مشاهده می‌نمایید.

منبع: محسن – خرم‌آباد 

صید ماهی عجیب در دریاچه کیو + تصاویر


صید ماهی عجیب در دریاچه کیو + تصاویر


صید ماهی عجیب در دریاچه کیو + تصاویر


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
دبیر هیات‌قایق‌رانی لرستان و مسوول سایت قایقرانی دریاچه کیو، صید ماهی عجیب در این دریاچه، در روزهای اخیر را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هومن صارمیان" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته با اعلام این خبر گفت: متاسفانه طی روز جاری تصاویری از یک عدد ماهی عجیب در فضای مجازی منتشر شده که گقته می‌شود در روزهای اخیر در دریاچه کیو صید شده است.
وی با اعلام این که شخصاً این ماهی عجیب را از دریاچه صید کرده، افزود: این تصاویر مربوط به سال 93 است و در تصاویر کاملا" مشخص است که نرده‌های جدید کیو در حال نصب است و حتی سنگفرش‌ها تازه و نو هستند.
صارمیان با اشاره به این که در هنگام صید ماهی متوجه شدم که از قبل مرده و متعفن شده بود، ادامه داد: همان روزی که ماهی را در آب پیدا کرد، با کارشناسان شیلات تماس گرفتم و کارشناسان بعد از بررسی جسد ماهی، اعلام کردند که امکان زندگی برای این گونه از ماهیان در آب شیرین وجود ندارد.
مسوول سایت قایقرانی دریاچه کیو افزود: احتمالا" اشخاصی از شهرهای جنوبی این ماهی را به خرم‌آباد آورده و در دریاچه کیو رها کرده؛ در نتیجه ماهی در آب شیرین دریاچه تلف شده و شاید هم ماهی مرده را به دریاچه انداخته‌اند.
آخرین اخبار