اراک؛

لزوم تبیین فرهنگ ناب رضوی در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم تبیین فرهنگ ناب رضوی در جامعه اسلامی تاکید کرد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر اراک سیره ائمه اطهار (ع) را بهترین چراغ راه برای گم نکردن مسیر هدایت دانست و گفت: امروز باید از روش‌های مختلف برای گسترش و تبلیغ فرهنگ رضوی استفاده کنیم و از راهکارهایی که می‌تواند در این زمینه تاثیر بسیاری داشته باشد، برای تبیین فرهنگ ناب رضوی در جامعه بهره بگیریم.
امام جمعه شهر اراک با اشاره به دهه کرامت وجود نورانی مرقد مطهر امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) را در کشورمان یک برکت بزرگ توصیف کرد و افزود : فرهنگ رضوی باید در زندگی مردم دیده شود .
عضو مجلس خبرگان رهبری به سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی هم اشاره کرد و گفت: آزادگان برای عزت اسلام و قرآن و ولایت تا پای جان ایستادند.
وی افزود : آزادگان به عنوان الگوی صبر و استقامت در جامعه مطرح هستند و نسل جدید باید قدر مجاهدت آنها را بداند .
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام و کشور هستند گفت : مردم باید نسبت به دسیسه های دشمنان  هوشیار و بیدار باشند .
آیت الله دری نجف آبادی افزود : هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با ترفندهای آمریکا را مردم و مسئولین باید جدی بگیرند چرا که آمریکا قابل اعتماد نیست .
امام جمعه اراک گفت : ترور و به شهادت رساندن  17 هزار نفر از مردان و زنان کشور ، عمل نکردن به تفاهم نامه برجام ، حمایت از داعش ، کودتا علیه ملت ها ، فتنه 88 و حادثه طبس از جمله اقدامات کوردلانه دشمنان این نظام محسوب می شوند .
وی در بخش دیگری از خطبه ها با انتقاد از رواج اسراف و تجمل گرایی در مراسم جشن ها و زندگی روزمره مردم گفت : دستگاه های امنیتی و انتظامی باید با ناهنجاریهای جامعه مقابله کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.