مشهد؛

آموزه‌های اسلام ناب، راه حل مشکلات امروز بشریت

تولیت آستان قدس گفت: آموزه‌های اسلام ناب محمدی، تنها راه حل بشریت برای خروج از مشکلات و معضلات امروز جهان است.

آموزه‌های اسلام ناب، تنها راه حل مشکلات امروز بشریت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با میهمانان خارجی چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه امروز گرایش جهانیان به اسلام ناب بیش از هر زمانی است، گفت: امروز جهان دریافته اسلامی که می‌توان بر آن تکیه کرد، اسلام ناب محمدی(ص) و پرچمدار آن، جمهوری اسلامی ایران است و با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار هر روز بیش از پیش تفکر انقلاب اسلامی در جهان رونق می گیرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در ادامه با نقل این روایت از امام رضا علیه السلام که می‌فرمایند «اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌شناختند، بی‌شک از ما پیروی می‌کردند» افزود: امروز این وظیفه خطیر در شناساندن سیره و سخنان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به جهانیان برعهده ما شیعیان است و اگر این مهم محقق شود، قطعا بسیاری از مشکلات بشری مرتفع خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام رضا(ع) عالم آل محمد(ص) و اولین کسی بودند که کرسی گفت‌وگو میان ادیان را در تاریخ بنیان نهادند، گفت: آشنایی، شناخت و اطاعت از سیره و روش عملی زندگی امام رضا علیه السلام رمز ائتلاف و اتحاد مسلمانان است.

وی در فراز دیگری از سخنان خود، «کرامت» را گمشده امروز انسان معاصر خواند و گفت: نزدیک به 70 سال است که در فلسطین کرامت انسانی پایمال می‌شود و در سوریه، یمن و عراق این کرامت مورد تعرض قرار گرفته است، حمایت انقلاب اسلامی از فلسطین، سوریه، عراق و یمن، حمایت از کرامت انسان‌هاست.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، ایران اسلامی را پاسدار کرامت انسانی معرفی و افزود: آنچه به دست استکبار جهانی بر علیه بشریت رخ می‌دهد، تجلی نقض کرامت انسان‌هاست. امروز به لطف خداوند و به برکت ایستادگی مجاهدان و مسلمانان آزادی خواه سوریه، یمن و عراق، بسیاری از حقایق برای مردم جهان در حال روشن شدن است. بسیاری در دنیا دریافته‌اند که سلفی گری و داعش، ساخته مستکبران به ویژه آمریکا و اسرائیل برای ضربه به مسلمانان است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، در پایان آینده جهان را برای مومنان روشن توصیف کرد و با بیان اینکه قطعا پیروزی صالحین نزدیک خواهد بود، گفت: استکبار با این حجم از فریبکاری، دروغ پردازی و جنایت علیه بشریت، نمی‌تواند آینده روشنی داشته باشد، دست خداوند و اراده پروردگار با مومنان است و اوست که بر همه امور احاطه دارد.

انتهای پیام//


برچسب ها: مشهد ، آموزه ها ، اسلام ناب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار