اهواز؛

تشکیل کمیته انضباطی بازگشت دانش آموزان بی سرپرست ازقم

اگر گزارشی که از خانواده این دانش‌آموزان دریافت شده، صحیح باشد و قصوری در کار مربی و سرپرست اتفاق افتاده باشد، مطابق با ضوابط قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان در خصوص بازگشت دانش‌آموزان اعزامی به مسابقات ورزشی بدون سرپرست و مربی، گفت: برای اولین بار است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و اکنون منتظر هستیم تا به محض بازگشت این 2 نفر، کمیته انضباطی تشکیل شود.

ابوذر کیانی ،اظهار کرد: گزارش خانواده‌ها، مبنی بر این برخورد سرپرست و مربی دانش‌آموزان دریافت شده است، اکنون منتظریم تا این 2 نفر از قم بازگردند و به محض بازگشت آن‌ها کمیته انضباطی تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: این افراد مربی‌های رسمی و کارت‌دار آموزش‌وپرورش هستند و باید در کمیته انضباطی اداره‌کل متشکل از تمامی ارکان نظارتی پاسخگو باشند؛ اگر گزارشی که از خانواده این دانش‌آموزان دریافت شده، صحیح باشد و قصوری در کار مربی و سرپرست اتفاق افتاده باشد، مطابق با ضوابط قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که آموزش‌وپرورش متعهد است که سرپرستانی که همراه دانش‌آموزان اعزام می‌شوند وظیفه تحویل گرفتن دانش‌آموزان از خانواده‌ها و سپس تحویل دادن آن‌ها به خانواده‌ها را برعهده دارند، گفت: سالانه نزدیک به 300 الی 400 دانش‌آموز خوزستانی به همراه 100 تا 150 مربی و سرپرست به مسابقات ورزشی کشوری اعزام می‌شوند، اما تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده است؛‌ خودِ ما نیز از این اتفاق بسیار متعجب بوده و منتظر بازگشت این 2 نفر هستیم تا از واقعیت ماجرا باخبر شویم.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.