اهواز؛

انتخاب ورزشکاران اعزامی خوزستان به مسابقات کشوری

نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با برگزاری پیکارهای انتخابی تکواندو نونهالان خوزستان، مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ، پیکارهای انتخابی تکواندو نونهالان استان به میزبانی سالن شهدای راه و ترابری شهرستان اهواز برگزار شد.

در این رقابت‎ها که در دو بخش پسران و دختران به انجام رسید، قهرمانان اول تا سوم 10 وزن رقابت‌های قهرمانی استان و همچنین ورزشکارانی که از سوی کمیته فنی مشخص شده بودند، شرکت داشتند.

در پایان، آرمین شجاعی از باشگاه شادمهر اهواز، امیرعلی محرابی از باشگاه موفقیت اهواز، عباس خنفرادی از باشگاه شاهد خرمشهر، امیرحسین هوشمند از باشگاه موفقیت اهواز، فرهاد خدری از باشگاه یزدان اهواز، امیرحسین مسیحی از باشگاه شادمهر اهواز، سعید طلیلی از باشگاه شادمهر اهواز، سید علی‌رضا قاهری از باشگاه شاهد خرمشهر، محمدامین سلیمانی از باشگاه شادمهر اهواز و قاسم کثیر از باشگاه قهرمانان شوش به ترتیب با کسب عناوین نخست وزن‎های اول تا دهم بخش پسران جواز حضور در رقابت‎های قهرمانی کشور را دریافت کردند.

همچنین در بخش دختران، لیلا بدری از اهواز، بهار نقاش‎دزفولی از اهواز، نگار خدارحمی از اهواز، نسیم ناصریان‎نیک از اهواز، سارا میزبان از اندیمشک، زینب توپال از اندیمشک، ریحانه محمودی‎کوهی از شوشتر، فاطمه فیض‎الهی‎بختیاری از اهواز، آیدا معتمدی از اندیمشک و پردیس مقامی‎زاده از شوشتر به ترتیب در اوزان اول تا دهم مقام نخست را کسب کردند و مجوز حضور در مسابقات کشوری را به دست آوردند.

قرار است این نفرات در قالب تیم استان به رقابت‌های قهرمانی نونهالان کشور که 27 و 28 شهریورماه در بخش پسران و 30 و 31 همین ماه در بخش دختران به انجام می‎رسد، اعزام شوند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.