ارومیه؛

حمل پرچم بارگاه رضوی به سلماس

در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) پرچم بارگاه منور آن حضرت در میان استقبال پرشور اهل بیت عصمت وطهارت وارد شهرستان سلماس شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و مسوولان و اقشار مختلف مردم شهرستان برای استقبال از خادمان رضوی به حدی بود که مسیر میدان توحید تا خیابان امام خمینی(ره)با فاصله زمانی30 دقیقه ای طی شد.

امام جمعه سلماس در این آئین با خیر مقدم به خادمان حرم رضوی حضور آنها را مایه خیر و برکت برای این شهرستان و با اشاره به اینکه وجود حضرت امام رضا (ع) مایه فخر و برکت برای کشور ماست، افزود:مردم ولایت مدار کشورمان همیشه در مسیر ولایت حرکت کرده اند.

حجت الاسلام سیدمحمدموسوی نعمت ولایت فقیه در کشورمان را باعث وحدت و پیشرفت جامعه عنوان کرد و افزود : دشمنان اسلام همیشه تلاش کرده اند که بین ولایت و مردم فاصله بیندازند .

وی گفت: مردم با بصیرت و حضور به موقع در صحنه های ملی و مذهبی به دشمنان ثابت کرده اند که پاسدار ارزش های اسلامی و انقلاب هستند.

این مراسم که با مداحی و سخنرانی خادمان همراه بود تا ساعاتی طول کشید.

خادمان امام رضا(ع) به همراه امام جمعه و مسئولان شهرستانی با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

آنها از مرکز نگهداری معلولان قائم و بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس همراه پرچم مشهدالرضا بازدید کرده و عطر رضوی را منتشر کردند .

انتهای پیام/س

برچسب ها: پرچم ، رضوی ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.