ارومیه؛

درس شجاعت آزادگان با ایثار

امام جمعه سلماس گفت: آزادگان با ایثار و فداکاری خود در دوران سخت اسارت، به مردم ما درس شجاعت و ایستادگی دادند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در آیین نماز جمعه این هفته سلماس با تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود: عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی مدیون ایثار، صبر، مقاومت و از خود گذشتگی آزادگان است.

وی اظهار کرد: تحمل سختی های طاقت فرسای زندان ها در عراق را باید به خاطر ایمان قوی و روحیه خداباوری و صبر و استقامت آزادگان دانست.

وی با اشاره به اینکه تمامی روزها را باید روز آزادگان نامید، گفت: خدمت به آزادگان مقاوم و فداکار از مهمترین وظایف دینی و انقلابی است و همه باید برای انجام آن تلاش کنند.

امام جمعه سلماس همچنین با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در ایران همواره منشا خیر و برکت بوده اند و حرم مطهر و نورانی ثامن الحجج (ع) پناهگاه دردمندان و حاجت مندان است.

وی دوران امامت امام رضا(ع) را نقطه عطفی در تاریخ تشیع خواند و افزود: میراث معنوی این امام معصوم درسی است که در حافظه تاریخ شیعه ماندگار شده است و هرگز تاریخ اسلام آن را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به روز مقاومت اسلامی گفت: جامعه استکباری به سردمداری آمریکا و همراهی کشورهای متحد و گروهک های تروریستی تصمیم به محو اسلام و کنترل انقلاب اسلامی ایران گرفته است.

وی با غیرقابل اعتماد خواندن آمریکا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد کودتای ننگین 28 مرداد، بیان کرد: آمریکا با جنایت های زیادی که در تاریخ علیه کشور ما انجام داد، خوی استکباری خود را به نمایش گذاشت و تا کنون نیز شاهد ادامه این روند از طرف این کشور هستیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: ایثار ، فداکاری ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.