شهرکرد؛

اجرای برنامه های هفته دولت با محوریت اقتصاد مقاومتی

برنامه های هفته دولت امسال در استان چهارمحال و بختیاری با محوریت تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

اجرای برنامه های هفته دولت با محوریت اقتصاد مقاومتی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی و هماهنگی برنامه های هفته دولت گفت: برنامه های هفته دولت امسال در استان با محوریت تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی اجرا می شود.

گودرز امیری با تأکید بر هماهنگی بخش ها و نهادهای استان در اجرای مناسب برنامه های هفته دولت، افزود: برنامه های افتتاحی هفته دولت به زودی تدوین و اطلاع رسانی می شود.

وی اضافه کرد: تبیین هر چه بهتر برنامه های اقتصاد مقاومتی با همکاری نخبگان و صاحبنظران حوزه اقتصادی و تبادل نظر و هم اندیشی با تشکل های سیاسی و اجتماعی محور برنامه های هفته دولت در استان است.

امیری با اشاره به فعالیت سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) در استان، اضافه کرد: با فعالیت این سامانه نظرات و دیدگاه های مردم در خصوص طرح ها و برنامه های دولت جمع آوری و برای بهبود خدمت رسانی در اختیار استاندار قرار می گیرد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

امسال، برنامه های گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار