شهرکرد؛

بهره برداری از 3 واحد گلخانه در هفته دولت

همزمان با هفته دولت، 3 واحد گلخانه در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر امور باغبانی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت امسال، 3 گلخانه در شهرستان های شهرکرد و اردل به بهره برداری می رسد.

ابراهیم شیرانی افزود: واحد گلخانه پرورش گل رز به مساحت 3 هزار متر مربع و با اعتبار 5 میلیارد ریال آورده و 7 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال زایی 7 نفر در شهرکرد از جمله گلخانه های قابل بهره برداری است.

وی اضافه کرد: گلخانه پرورش توت فرنگی با مساحت یک هکتار و اعتبار 2 میلیارد ریال آورده و 7 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات و اشتغالزایی 10 نفر در روستای کاکلک شهرستان شهرکرد نیز آماده بهره برداری می باشد.

شیرانی گفت: گلخانه پرورش گل آلسترومریا به مساحت 4 هزار متر مربع و اعتبار 8 میلیارد ریال آورده و یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات و اشتغالزایی 10 نفر در روستای رستم آباد شهرستان اردل هم از دیگر گلخانه های آماده قابل بهره برداری در هفته دولت است.

وی ادامه داد: تسهیلات آماده سازی این گلخانه ها در سال گذشته و با سود 10 درصد از صندوق توسعه ملی تأمین شد.

هفته اول شهریور به مناسبت شهادت شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

امسال، برنامه های گرامیداشت هفته دولت از دوم شهریور آغاز می شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.