المپیک ریو 2016؛

انوشیروانی: کیانوش دوست و عزیز من است/دست بنا را می بوسم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: آرزو می کنم تیم ملی کشتی فرنگی در تمامی وزن ها طلا کسب کند و سبب افتخار آفرینی کشورمان شود.  

انوشیروانی: کیانوش دوست و عزیز من است/دست بنا را می بوسم
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سجاد انوشیروانی درباره عملکرد وزنه برداران 94 کیلوگرم ایران در المپیک ریو، گفت: علی هاشمی با مصدومیت مواجه بود، مچ دست او به شدت درد می‌کرد و با این شرایط وزنه زد، امیدوارم هاشمی در دیگر رویدادها موفق‌تر باشد و بتواند در یک وزن بالاتر بهتر ظاهر شود.

وی افزود: خوشحالم که سهراب اولین مدال زندگی ورزشی خود را در المپیک و به رنگ طلا به دست آورد، او می‌توانست این مدال با ارزش را همراه با رکوردشکنی به دست بیاورد، اما به خاطر برخی مسائل از آن چشم‌پوشی کردیم.

انوشیروانی در مورد انتخاب وزنه های سهراب مرادی، توضیح داد: به خاطر استرس و مسائل روحی روانی، در انتخاب وزنه برای حرکت یک ضرب سهراب مرادی تا حدی احتیاط کردیم، در حرکت دوضرب نیز وزنه‌بردار بلاروس تا حدی برایمان دردسر ساز شد و به همین دلیل وزنه درخواستی را تغییر دادیم. امیدوارم سهراب مرادی در رویدادهای آتی بتواند همراه با کسب مدال، رکورد هم بشکند.

نایب قهرمان المپیک لندن درمورد میزان آمادگی بهداد سلیمی، اظهار داشت: بهداد شرایط خوبی دارد و کاملا آماده است، البته وی رقیبان قدرتمندی دارد با این حال اعتقاد دارم اگر روز، روزِ سلیمی باشد می‌تواند کار بزرگی انجام دهد. از همه مردم می‌خواهم دعا کنند تا روند کسب مدال طلا توسط وزنه‌برداران ادامه داشته باشد.

انوشیروانی درباره شکستن رکورد محمد بنا در المپیک لندن، بیان کرد: بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم؛ دست او را می بوسم. چند شب است که با هم صحبت می‌کنیم. او به من خیلی روحیه داده است. از محمد بنا ممنونم و آرزو می‌کنم تیم کشتی فرنگی در هر ٦ وزن طلا بگیرد چرا که این افتخار به نام ایران و مردم ایران ثبت می‌شود.

وی در مورد مدال های طلا وزنه برداری ایران، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم در ٤ ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت شدم تمام تلاشم را کردم که اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شده و از نظر روحی و روانی بهم بریزد. خدا را شکر می‌کنم که کارمان در ٤ ماه گذشته رو به جلو بود و توانستیم بچه‌ها را از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین مدال با سرمربیگری من به دست آمد و هر چند در دوران ورزشی خودم نقره گرفتم خوشحالم که این بار طلا گرفتیم.

انوشیروانی درخصوص کسب مدال از سوی کیانوش رسنمی، تصریح کرد: خدا شاهد است وقتی کیانوش طلا گرفت با تمام وجودم خوشحالی کردم. کیانوش دوست و عزیز من است و خیلی دوستش دارم. او یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به رستمی و خانواده او و مردم ایران تبریک می‌گویم. امشب با کیانوش رویارویی کردم و به او تبریک گفتم چرا که او قهرمان و دلاور است.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که دوست داشته به عنوان ورزشکار حضور در ریو را تجربه کند یادآور شد: روز اولی که برای تماشای مسابقات وزنه‌برداری به سالن آمدم حسرت خوردم که می‌توانستم در این المپیک شرکت کنم، اما قسمت این بود به عنوان مربی در المپیک حاضر شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار