پخش زنده و گزارش لحظه به لحظه کشتی اخلاقی/ فرنگی کار ایران فینال را از دست داد

رقابت های کشتی فرنگی وزن 85 کيلوگرم بازي هاي المپيك 2016 برزيل در شهر ریودوژانیرو در حال برگزاری است.

لحظ به لحظه با کشتی اخلاقی
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه رقابت های کشتی فرتگی ریو 2016،حبیب الله اخلاقی کشتی گیر دسته 85 کیلوگرم کشورمان به مصاف نماینده سوئد رفت.

در حالی رقابت های کشتی فرنگی وزن 85 کیلو گرم بازی های المپیک 2016 از ساعت 17:30 دوشنبه (به وقت ايران) در سالن كاری اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو آغاز شد که حبيب اله اخلاقی در دور نخست با برتری 10 بر صفر مقابل زاكاری برگ از سوئد به دور دوم رسید.

وی در دور دوم با داويد چاكوتادزه از روسيه روبرو خواهد شد. در گروه اخلاقی ويكتور لورينچ دارنده مدال برنز جهان از مجارستان، ماكسيم مانوكيان از ارمنستان و رستم آساكالوف نايب قهرمان جهان از ازبكستان حضور دارند. در بالای جدول نيز ژان بلنيوك قهرمان جهان از اوكراين و جاويد حمزاتوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس مطرح ترين كشتی گيران حاضر هستند.  

وی در دور دوم مقابل داويد چاكوتادزه از در حالی 9 بر 2 عقب افتاد ضربه فنی شد و نتیجه را واگذار کرد و بایدمنتظر باشد در صورت راهیابی این فرنگی کار روس به فینال مسابقات وی در گروه شانس مجدد به کار خودش ادامه دهد.


پخش زنده کشتی حبیب اله اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ما اگه ادعا می کنیم بین 10 کشور برتر کشتی جهان قرار داریم باید بتونیم 1 مدال طلا بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
یکی از بدترین نتایج تاریخ کشتی ایران در المپیک و جهان رقم خورد واقعا بایستی تاسف خورد به این برنامه ریزی . کمیل قاسمی که سهمیه المپیک رو خودش کسب کرده بود به جاش باباجانزاده رو میفرستن به میدان که حرفی برای گفتن نداشت . ولی دلیل اصلی شکست بازیکنان تیم ملی فرنگی نداشتن روحیه (از لحاظ روانی نه فنی ) بود نمونه بارزش سوریان بود که در دو تا بازیش با نتایج بالا جلو می افته و به یکباره شکست میخوره . مسولین بایستی پاسخگو باشن و جواب احساسات مردم رو بدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
خسته نباشید با افتخار برگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
بیچاره هادی عامل بعد از باخت اخلاقی گفت بازم باید دست به دعا بشیم که روس بره فینال تا اخلاقی بتونه در سانس مجدد حضور داشته باشه. ولی من میگم بابا خسته شدیم از بس دعا کردیم. اگه به دعا کردن بود تا حالا ما ایرانیا باید سرآمد جهان میشدیم. خدا خودش میگه از شما حرکت از من برکت نه اینکه تلاش نکنی و بشینی دعا کنی. اصلا تابلوه کشتی گیرهای ما از نظر قدرت بدنی کم میارن. بدنسازیشون مشکل داشته.
Germany
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
اقای وزیر ورزش حالا بخند میخوام بدونی چه جوری میخوای با این نتایج درخشان کاروان ایران جواب بدی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
ممد بنا باید بره شورش درآورده این پیروپاتال ها چی اورده 4تا جوان میاوردی حداقل اگر میباختن میگفتیم تجربه کسب میکنن ولی حالا چی وقتی یکی دیگه سهمیه میگیره بعد اینا را میارن ازاین بهترنمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
چرا اینقدر بد کشتی گرفت اخلاقی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
چرا اینقدر بد کشتی گرفت اخلاقی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
ماشا الله
آخرین اخبار