مشهد الرضا در سالروز ولادت خجسته شمس الشموس، انیس النفوس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نور باران و غرق در شادی و سرور است.

مشهدالرضا شادمان از ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آستان ملائک نشین رضوی از بامداد امروز میزبان زائران و مجاوران دلداده ایست که به عشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در میلاد مبارک ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به این بارگاه ملکوتی مشرف شده اند تا در این روز بزرگ از مولای خویش استجابت دعاهایشان را طلب نمایند و برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) دعا کنند.

حال و هوای حرم مصفای رضوی و شهر مشهد وصف نا شدنی است نغمه رضا رضا از گوشه گوشه حرم رضوی به گوش می رسد، زائران بسیاری از راه دور و نزدیک با پای پیاده، با کوله باری از صفا و دلدادگی و ره توشه محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع )از دیار خود راهی مشهد الرضا شده اند تا در عید ولادت هشتمین ستاره درخشان آسمان ولایت و امامت در حرم نوربارنش مهمان شوند.

به همین مناسبت ویژه برنامه هایی در حرم رضوی برگزار می شود ، معاون ارتباطات و تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : صبح امروز از ساعت6 و 30دقیقه مراسم با شکوه نقاره زنی در حضور زائران و مجاوران رضوی با حضور خادمان بار گاه رضوی در صحن انقلاب برگزار شد .

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود : سخنرانی و مدیحه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

او گفت : مراسم جشن سالروز ولادت امام رضا (ع) هم از ساعت 9 تا 11 در رواق امام خمینی حرم رضوی با حضور با شکوه زائران و اهدای گل و توزیع شیرینی و شربت میان آنان برگزار می شود .

به گفته وی عصر امروز نیز اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام برای اولین بار در حرم مطهر رضوی برگزار می شود و 12 نفر از تولیت های حرم های شریف و مقدس از کشورهای ایران، عراق و سوریه و همچنین رئیس دیوان وقف شیعی، رئیس مزارات کشور عراق و رئیس سازمان اوقاف و خیریه کشور در آن حضور دارند.

همچنین دیشب ویژه برنامه های شب ولادت امام مهربانیها با حضور زائران و مجاوران رضوی در صحن ها و رواقهای حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.