اصفهان؛

بکارگیری پیشرفته‌ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است

جانشین پلیس آگاهی ناجاگفت: بکارگیری پیشرفته‌ترین ابزار در پلیس آگاهی ضروری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار " مسعود منفرد" در بازدید از پلیس آگاهی استان اصفهان ضمن تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون قاچاق کالا  و در اولویت قرارگرفتن مبارزه با این پدیده در سال 95 اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا،ارز و  سرقت در کنار آموزش، تربیت کارآگاهان و کارشناسان از اولویت های اصلی ماموریتی پلیس آگاهی در سال 95 می باشد.

وی افزود: پلیس آگاهی توسعه اقدامات اطلاعاتی و علمی را به صورت هدفمند دنبال می کند و هدف ما رسیدن به جایگاه مناسب در این زمینه است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: جرایم نوظهور و در کنار آن  با پیچیده تر شدن جرایم با وجود بستر ها و زمینه های اجتماعی ارتکاب جرم ، لزوم بهره گیری از فناوری ها و تکنولوژی های نوین را در کشف جرم ضروری و اجتناب نا پذیر ساخته است.

وی ادامه داد : ما همواره در تلاش هستیم پلیس آگاهی را به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مجهز نماییم تا کارآگاهان ما بتوانند با سهولت بیشتری جرایم را کشف و مجرمان را دستگیر کنند.

سردار منفرد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب انجام شده در پلیس آگاهی استان اصفهان  بر استفاده از تجارب پیشکسوتان آگاهی تاکید کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.