آبادان؛

هزینه 5میلیون تومانی برای ثبت هر اختراع

به دلیل بیکاری و نداشتن هزینه توانایی ثبت اختراعاتم را ندارم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مخترع رامهرمزی گفت: برای ثبت هر اختراع حدود 5 میلیون تومان هزینه لازم است که به علت بیکاری و عدم تأمین مالی نتوانسته‌ام آنها را به ثبت برسانم.

عمران حاتمی‌زاده افزود: متولد سال 62 هستم و مدرک تحصیلی کارشناسی فناوری دارم و در 11 رشته مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی دارای مقام‌های متعددی هستم.

وی گفت: از سال 87 وارد عرصه ورزش شدم و به علت علاقه‌مندی به کاراته وارد این رشته شدم و در حال حاضر مربی کاراته سبک «اس. کی. آی» در رامهرمز هستم.

این جوان ورزشکار و مخترع رامهرمزی افزود: با توجه به علاقه‌ام به رشته‌های علمی از سال 81 از زمان دانش‌آموزی به این‌ سمت گرایش پیدا کردم و تاکنون 34 اختراع ثبت‌نشده دارم.

حاتمی‌زاده گفت: با وجودی که این طرح‌ها بکر و جدید است و متأسفانه هیچ پشتیبانی چه خصوصی و چه دولتی برایم به وجود نیامده است و نتوانسته‌ام آن‌ها را به مرحله عمل برسانم.

وی  ضمن درخواست از مسؤولان برای کمک به جوانان افزود: مسؤولان باید به فکر جوانان به ویژه جوانانی که در شهرهای محروم زندگی می‌کنند و توانمندی‌های مختلف رادارند باشند تا باعث ایجاد دلسردی، بی‌تفاوتی در بین آنان نشوند و بتوانند امیدوارانه‌تر به زندگی ادامه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.