اصفهان؛

بیماران بیمارستان بهشتی کاشان با پرچم سبز رضوی متبرک شدند

کاروان زیر سایه خورشید با پرچم سبز حرم رضوی بیماران دیالیزی و بیمارستان بهشتی کاشان را متبرک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،خدام حرم رضوی  ابتدا در مرکز دیالیز بیمارستان اخوان کاشان حضور یافتند وبیماران این مرکز را با استلام پرچم سبز حرم رضوی و اهدای بسته های تبرکی نمک و نبات حرم مورد محبت و نوازش قرار دادند.
اکبر خواص فرد مداح خادم دربان کشیک هفتم آستان قدس رضوی با قرايت صلوات خاصه امام رضا(ع) و اشعار زیبای رضوی آسمان دل بیماران را بهار امید و طراوت کرد قلبشان را صفای آرامش و سلامت داد.
سخنان آرامش بخش و امیدوارکننده حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم روحانی کاروان زیر سایه خورشید برای بیماران نیز شور وشعور معنوی در بیماران ایجاد کرد و دلشان را با اشک چشم جلا داد.
پرچم‌گردانی سیدرضا حسین زاده، خادم دربان کشیک هشتم آستان قدس رضوی با اهدای نمک نبات تبرکی حرم نیز به بیماران دیالیزی کاشانی شور و شعفی دیگر بخشید که امام رضا علیه السلام نسخه شفابخش خود را با دم عیسایی خادمانش برایشان فرستاده است.
کاروان زیر سایه خورشید پس از عیادت بیماران دیالیزی کاشان راهی بیمارستان بهشتی کاشان شدند تا روح امید و استجابت و روشنی را از سبزینه پرچم حرم امام رضا علیه السلام به بیماران هدیه کنند.
خدام حرم رضوی در بدو ورود به بیمارستان بهشتی پرچم سبز زیبای امام ريوف را روی دست گرفتند و چون رایحه بهشتی و نسیم نور بخش های مختلف این بیمارستان را سرشار از امید و نشاط و امیدواری کردند.
بخش داخلی،  جراحی قلب، آی سی یو، سی سی یو، مردان، زنان، عفونی، اطفال و شیمی درمانی با قدوم متبرک و با صفای خدام حرم رضوی حال و هوایی شورانگیز و وصف ناپذیر از اشک های جاری تا تمناهای عاشقی و بیقراری های رضوی گرفت.
بیماران بیمارستان بهشتی کاشان امروز با استلام پرچم سبز رضوی، بوسه عشق بر آن و گرفتن بسته های تبرکی حرم رضوی از دست خادمان خشنود و خوشحال از این شدند که امروز همگی بی نوبت در این مطب نسخه شفابخش امام مهربانی ها را گرفتند.
امروز حتی پزشک، پرستار، آشپز، نیروی خدماتی و سایر پرسنل بیمارستان هم خود را محتاج طبابت سفیران رضوی دیدند با بوسه بر پرچم سبز ثامن الحجج و دریافت بسته های تبرکی خود را بیمه ارادتی بی پایان به محضر شمس الشموس کردند.
کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به دارالمومنین کاشان امروز آفتاب سلامت ،  نور هدایت و بشارت آرامش را در جان بیماران ریختند و روحیه امید، صبوری و توکل و یقین را بر قلبشان جاری کردند.
خدام حرم رضوی هنگام خروج از بخش نوزادان در آخرین مرحله عیادت نوای اذان و اقامه را در گوش فاطمه که اولین حضورش قدم در دنیای رضوی و کاروان زیر سایه خورشید شد زمزمه کردند و با پرچم امام رضا علیه السلام این نوزاد همنام مادر ثامن الحجج را متبرک کردند.
شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هشتم آستان از مشهد مقدس به دارالمومنین کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.
حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر، دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد این شهرستان، حضور در بازار تاریخی کاشان، دیدار با اهالی روستاهای بخش قمصر، نیاسر و برزک و روستای علی‌آبادکویر،عیادت از بیماران سرطانی، دیالیزی و بیمارستان‌های کاشان،اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان از جمله برنامه های این کاروان طی چهار روز حضور پرخیر و برکت خطه ولایت مدار کاشان است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.