اصفهان؛

مرکز توانبخشی جانبازان کاشان میزبان خدام حرم رضوی

مرکز فرهنگی توانبخشی جانبازان بالای 70 درصد کاشان به حضور خدام حرم رضوی از کاروان زیر سایه خورشید متبرک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،خدام حرم رضوی ظهر امروز شنبه 23 مرداد در حالیکه شاخه های گل سرخ را در دست و پرچم سبز امام رضا(ع) را روی دست داشتند با ورود به این مرکز دل جانبازان را به شبکه های مطهر ضریح رضوی گره زدند.
خادمان پس از ورود به این مرکز با تلاوت قرآن و مدیحه سرایی ایام میلاد شور وحال معنوی ویژه ای را در جان و قلب این یادگاران هشت سال دفاع مقدس ریختند.
خیرمقدم گویی قاسم معقولی مسوول مرکز به اعطای کاروان زیر سایه خورشید از توفیق دیدار آنها با 86 شهید زنده مرکز که تاکنون 6نفر از آنها به درجه رفیع شهادت رسیدند و اهدای نمک تبرکی حضرت توسط خادمان حرم رضوی به آنها بخش بعدی این دیدار صمیمی بود.
قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) و مولودی‌خوانی «اکبر خواص‌فرد» خادم دربان کشیک هفتم آستان قدس رضوی، سخنرانی حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم در شان و جایگاه جانبازی و ایثارگری روحانی کاروان زیر سایه خورشید، پرچم‌گردانی سیدرضا حسین زاده، خادم دربان کشیک هفتم آستان قدس رضوی و اهدای نمک تبرکی حرم به جانبازان شور و شکوه و معنویت دیگری بر دل آنها نشاند و جامی از امید و آرامش و نور را در جانشان ریخت.
شعرخوانی شاعر جانباز 70 درصد جعفر هیزمی و اهدای کتاب شعرش با ردیف "رضا" پایان بخش برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید و اهدای کتاب شعرش به نام "همپای عشق" این دیدار بود.
حجت الاسلام زهیر ثبات مقدم هنگام خداحافظی با  جانباران این مرکز به نمایندگی از آستان قدس رضوی هدیه ارزنده و ارزشمند قطعه ای از کاشی متبرک حرم را به صورت ویژه و خاص تقدیم مسوول این مرکز و جانبازان آن کرد تا هر زمان با دیدن این هدیه رضوی دلشان را به پنجره فولاد گره زنند و غباری از دل بشویند.
کاروان زیر سایه خورشید پس از ترک آسایشگاه ضمن عیادت از چند کودک صرعی در منزل یکی از شهروندان کاشانی برای خانواده های این کودکان با اهدای نمک تبرکی حرم آرزوی سلامتی و طلب صبر، اجر و شفای خیر برای همه بیماران کردند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.