اصفهان؛

سایه کاروان خورشید با پرچم سبز رضوی بر سر بیماران سرطانی کاشان

دست نوازش خدام حرم رضوی از کاروان زیر سایه خورشید بر سر بیماران سرطانی تحت پوشش موسسه نیکوکاری جوانه های امید قرارگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،این موسسه که حمایت از 70 کودکان سرطان خون را بر عهده دارد با دعوت از خدام حرم رضوی برای شرکت در مراسم جشن میلادی که به مناسبت ولادت ثامن الحجج برکزارکرده بود از این بیماران و خانواده هایشان دلجویی، تفقد و کرد و روحیه امیدواری داد.
خدام حرم رضوی در ابتدای این مراسم که با پخش نوای نقاره خانه و صلوات خاصه علی بن موسی الرضا علیه السلام آغاز شد در فضایی باشکوه ومعنوی و امیدبخش که باران اشک و التماس  سیمای مدعوین را غرق نور و اجابت کرده بود وارد سالن جشن شدند.
کاروان زیر سایه خورشید در حالیکه پرچم سبز رضوی را روی دست داشتند با شکوه و ابهت و عزت بلندپایه ای بر جایگاه میهمانان ویژه نشستند و حال وهوای مراسم را غرق شور وشعف رضوی کردند.
نوای دلنشین و باصفای  صلوات خاصه امام رضا(ع) و مولودی‌خوانی «اکبر خواص‌فرد» خادم دربان کشیک هفتم آستان قدس رضوی  با اجرای صمیمانه ومشفقانه حجت‌الاسلام زهیر ثباتی‌مقدم، روحانی کاروان زیر سایه خورشید در ادامه این مراسم جشن فضا را آنچنان پرشور وشعور و فرح بخش کرد که از حال خوش آن خود را در صحن سقاخانه و دست گره کرده در زلف پنجره فولاد حس می کردی.
پرچم‌گردانی سیدرضا حسین خادم دربان کشیک هفتم آستان قدس رضوی و توزیع نمک تبرکی حرم رضوی همراه با اهدای شاخه های رنگارنگ گل به مدعوین نیز شور و شکوه و معنویت دیگری در این مراسم ایجاد کرده بود چنان که هر کسی خود را ایستاده در کنار ایوان طلا با نجواو تمنایی عاشقانه و ملتمسانه و مانوس با امام مهربانی ها می دید.
خدام حرم رضوی پس از پرچم گردانی و اهدای گل با آغوشی سرشار از مهر و محبت و نوازش پدرانه
کودکان سرطانی را  بغل کردند و قاب عکسی زیبا وخاطره انگیز را در در چشم دوربین ها ثبت کردند.
عکس یادگاری پدران و مادران کودکان سرطانی با کاروان زیر سایه خورشید قاب طلایی دیگری از  محبت و عطوفت رضوی با محبان و ملتمسان اهل بیت علیهم السلام را در سبزینه باغ خاطره ها نشاند.
شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هفتم آستان از مشهد مقدس به دارالمومنین کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.
حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر، دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد این شهرستان، حضور در بازار تاریخی کاشان، دیدار با اهالی روستاهای بخش قمصر، نیاسر و برزک و روستای علی‌آبادکویر،عیادت از بیماران سرطانی، دیالیزی و بیمارستان‌های کاشان،اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان از جمله برنامه های این کاروان طی چهار روز حضور پرخیر و برکت خطه ولایت مدار کاشان است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.