قران حامل پیام وحدت میان شیعه و سنی است

محفل انس با قران با حضور قاری بین المللی قران و دوستدارن اهل بیت در شهرستان زابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حامد شاکر نژاد،قاری بین المللی قران با حضور در کرسی تلاوت قرآن که در مسجد آیت الله شریفی شهرستان زابل برگزار شد به پیام وحدت میان شیعه و سنی در قران اشاره کرد.

حامد شاکر نژاد،قاری بین المللی قرآن در باره حضورش در زابل گفت:در دیدار با رهبری با ایشان طرحی به نام شمیم وحی با موضوعیت کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی را مطرح کردم و ایشان با استقبال از این طرح خواستار گسترش آن در کشور شدند و امروز با حضور در سیستان و بلوچستان و شهرستانهای چابهار،خاش و زابل کرسی تلاوت قرآن خوشبختانه با استقبال مردمی برگزار شد.

وی  گفت:اشتیاق جوانان برای حضور در مجالس قرانی موجب تقویت روحیه ی معنوی انها می شود و باید با تلاش بیشتر زمینه ی آشنایی نسل جوان با معارف اسلامی را فراهم کرد.

قاری بین المللی قرآن در ادامه خاطر نشان کرد:طرح شمیم وحی با دو بعد فرهنگی و اجتماعی به مردم معرفی می شود که بعد فرهنگی شامل برگزاری کرسی های تلاوت قرآن با حضور مردم است و بعد اجتماعی این طرح در برگیرنده کمک های مادی در جهت تامین جهیزیه و آزادسازی زندانیان می شود.

وی در پایان گفت:میهمان نوازی مردم سیستان و بلوچستان مثال زدنی است و امیدواریم در آینده با حضور مستمر در جلسات قرآنی،استعداهای بالقوه ی استان در زمینه ی فعالیت های قرآنی به فعلیت برسد و شاهد اوج و شکوفایی این فعالیت ها باشیم.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار