چابهار

برگزاری کرسی تلاوت باحضور قاریان برجسته کشوری در دانشگاه دریانوردی چابهار

مسول نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از برگزاری کرسی تلاوت ومسابقات قرآنی متنوع در این دانشگاه خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،رضا قاسمی نژاد با اشاره به طرح راهبری نهاد برای نشر معارف قرآنی تصریح کرد: تبدیل فضای دانشگاه به فضایی قرآنی و معنوی از جمله مهم ترین برنامه های نهاد است.

وی از برگزاری کلاس ها و مسابقات قرآنی در راستای اسلامی شدن دانشگاه برای دانشجویان خبرداد و از در نظر گرفتن امتیازات ویژه برای برگزیدگان گفت.

مسول نهاد رهبری در دانشگاه دریانوردی تاکید کرد: مهم ترین برنامه قرآنی نهاد، دعوت از قاریان برجسته کشوری و تشکیل کرسی های تلاوت تا اواخر آذرماه امسال است.

وی هم چنین دومین راهبرد نهاد برای دانشجویان را نشر معارف اهل بیت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای این طرح اردوهایی را در قم و مشهد مقدس برای دانشجویان نخبه فرهنگی و مذهبی برگزار می کنیم.

قاسمی نژاد به تاسیس کانون خانواده وازدواج برای سروسامان دادن به مباحث ازدواج دانشجویان اشاره کرد واظهارداشت: با دعوت از مشاورهای برجسته کشوری و حضور آن ها درخوابگاه ها و ارایه مشاوره های ازدواج سعی می کنیم دانشجویان را به سمت ازدواج های عاقلانه و عاشقانه سوق دهیم.

به گفته مسول نهاد رهبری برای پاسخ گویی به شبهات اعتقادی دانشجویان نیز حلقه های معرفتی را به صورت هفتگی در خوابگاه ها تشکیل می دهیم و امیدواریم درآینده نزدیک اساتید برجسته کشوری را در این حلقه داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار