اهواز؛

سه اولویت مهم شهرداری شرافت

شهردار شهر شرافت گفت: در سال جاری توسعه فضای سبز، آسفالت معابر و احداث فضای ورزشی سه اولویت مهم شهرداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کاوه فتحی اظهارکرد:در زمینه آسفالت معابر 25هزار متر مربع از اعتبارات داخلی شهرداری از شهریور ماه آغاز می شود.

وی افزود:در شهر شرافت 1.5کیلومتر پارک نواری وجود دارد که در سال جاری علاوه بر توسعه 1.5 هکتاری آن،برای روشنایی آن نیز 30عدد پایه توسط شهرداری ساخته شده تا در این مسیر نصب شود.

فتحی گفت: به زودی500 اصله درخت نیز با همکاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز اهواز به فضای سبز شهرداری شرافت اضافه می شود.

شهردارشرافت از توابع شهرستان شوشتربا توجه به اهمیت احداث فضاهای ورزشی ادامه داد: با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استعدادهای خوبی که در زمینه ورزش فوتبال در این شهر وجود دارد احداث دو زمین چمن مصنوعی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی تصریح کرد:خوشبختانه با تعامل بسیار مناسبی که بین شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد آمادگی استقبال از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه های مختلف فراهم می باشد.

فتحی گفت:یکی از مشکلات این شهر صادر نشدن سند مالکیت می باشد که با همکاری راه و شهرسازی و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در صدد برطرف کردن این مشکل هستیم.

شهردار شرافت درپایان افزود:هر چند در زمان حاضر با کمبود درآمد و اعتبارات مواجه هستیم اما امیدواریم با همکاری شورای اسلامی شهر و مسئولان محلی و استانی شاهد پیشرفت روز افزون این شهر باشیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار