اهواز؛

نشست کمیسیون گردشگری سلامت خوزستان

معاون گردشگری خوزستان گفت:بهترین روش برای بهبود شرایط خدمات دهی،تشکیل کنسرسیوم ازبخش خصوصی است.




به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد خلیلی در نشست کمیسیون گردشگری سلامت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: میراث فرهنگی خوزستان آمادگی هر نوع همکاری برای رونق بخشی به گردشگری سلامت است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 5 هزار گردشگر سلامت به خوزستان سفرکرده‌اند و پس از معالجه استان را ترک کرده و به کشور خود مراجعه کرده‌اند.

وی بیان کرد: بهترین روش برای بهبود شرایط خدمات‌دهی به گردشگران سلامت و بهبود خدمات ارائه‌شده تشکیل کنسرسیوم از بخش خصوصی است که همه چرخه موردنیاز خدمات ارائه‌شده به گردشگران سلامت را در خود جای دهد و در این زمینه می‌توان خدماتی رقابتی و باکیفیت عرضه کرد.

خلیلی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه‌شده باید مشخص، قیمت‌گذاری شده و در قالب بسته خدماتی به گردشگران ارائه شود و در این زمینه کیفیت بسته‌ها بسیار باید مدنظر باشد.
 
وی با اشاره به فعالیت دفاتر دارای مجوز استان در بخش گردشگری سلامت عنوان کرد: بر اساس آمارهای موجود خوزستان از تهران در داشتن دفاتر خدمات گردشگری سلامت پیشی گرفته است و این نشان از عزم موجود در بخش دولتی است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.