الهه احمدی: مادر بودن باعث شد مدال طلای جهانی را بگیرم

ورزشکار المپیکی کشورمان: این نکته را باید در نظر داشت که زندگی زن ورزشکار ایرانی که مادر هم باشد بسیار سخت است ولی میشود کار کرد و موفق شد.

الهه احمدی  ورزشکار المپیکی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط بازی های المپیک گفت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و بهترین‌های جهان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و تمامی ورزشکاران از نفرات برتر قاره‌هایشان هستند که برای رسیدن به این مسابقات 2 سال زحمت کشیده‌اند،   
وی در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات المپیک افزود: عملکرد تیمی ما ضعیف نبود و همین که و با توجه به اینکه بچه‌های ما بدون امکانات  و بدون هیچ تمرین خاصی نسبت به حریفان بتوانیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم نشان دهنده عملکرد درخشان ما در ریو 2016 است، البته تلاش و خواست ما این بود که در روی سکو قرار بگیریم که این امر اتفاق رخ نداد.

احمدی ادامه داد: تنها فرقی که رقبا با ما دارند این است که بعد از شکست تلاش میکنند و ناامید نمی‌شوند و ما هم اگر این موضوع را ضمینه کار خود بکنیم قطعا موفق خواهیم بود. باید تمرین و تلاش کنیم تا بتوانیم به مدال برسیم و نا امید نشویم.

احمدی در پاسخ به سوالی در خصوص ورزش و داشتن فرزند گفت: مادر بودن باعث شد من مدال طلای جهانی بگیرم ولی این نکته را باید در نظر داشت که زندگی زن ورزشکار ایرانی که مادر هم باشد بسیار سخت است ولی میشود کار کرد و موفق شد، در این راه همسرم و مادرم  و پدرم که مربی بنده بوده بسیار به من کمک کرده‌اند و من تواستم مدال جهانی را کسب کنم.

ورزشکار المپیکی کشورمان در پایان در خصوص شرایط اسکان در ریو گفت: من در آنجا فقط فکر تیراندازی بودم و خود را از مسائل حاشیه‌ای دور کرده بودم و فقط به فکر مسابقه دادن بودم و باشرایط کنار می‌آمدم هر طور که بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
خوب بچه رو هم میبردی کناردستت شاید طلا میگرفتی
-
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
احسنت به خانم احمدي واقعاً فرمايشات شما بجا و منطقي بود الحق كه راست گفتي مهم تلاش است نه تا مسابقات ديگه دور حاشيه ها چرخيدن
آخرین اخبار