هاشمی: بودجه وزارت ورزش صرف بدهی های فدراسیون شد

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مبلغی که وزارت ورزش به فدراسیون داد برای پرداخت بدهی های گذشته هزینه شد.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: وزارت ورزش پیش از شروع مسابقات المپیک مبغلی را به فدراسیون داد که بابت مسابقات المپیک برای تیراندازن هزینه شد. اما بودجه ای که به تازگی به فدراسیون داده شد برای بدهی گذشته پرداخت شد.

وی افزود: بودجه وزارت ورزش در مقابل بدهی های فدراسیون بسیار ناچیز است و برای پرداخت این بدهی نیاز به حمایت مسئولان داریم. چون زمانی که برای اعزام تیراندازن به مسابقات کسب سهمیه المپیک بودجه ای نداشتیم، مجبور شدیم با پول قرضی هزینه های اعزام را تامین کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره همکاری لازلو بیان کرد: لازلو 7 سال سرمربی تیم ملی بوده است و در این مدت خدمات زیادی برای تیراندازی ایران انجام داد اما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم تمام مطالبات وی را پرداخت کند.

هاشمی گفت: قرارداد لازلو تامسابقات المپیک بود اکنون قراردش به پایان رسیده است، ما خواستار همکاری با لازلو هستیم اما مشکل عمده فدراسیون برای تمدید قرار داد با وی موضوع مطالباتش است که هنوز پرداخت نکردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره عملکردحسابرس فدراسیون که وزارت ورزش انتخاب کرده است تصریح کرد: حسابرس فدراسیون از طرف وزارت ورزش انتخاب شده  که حدود 5 ماه مشغول به فعالیت است و فدراسیون همچنان با وی همکاری می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار