ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

به مصلحت کشور نیست قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری96 نامزد شود

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:عملکرد و عدم پاسخ گویی قالیباف در شهرداری می‌تواند دلیل سکوت رسانه‌ای وی باشد.

خک
عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 96،گفت: قالیباف به دلیل فضایی که در شهرداری نسبت به عملکردش صورت گرفت به خاطر عدم پاسخگویی به این موضاعات سکوت رسانه‌ای کرده است و  احتمال می رود که فضا را برای حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 96 حفظ کرده است.

ناصری تصریح کرد: با توجه به روحیه قالیباف از وی انتظار می‌رود که رویای ریاست جمهوری را داشته باشد و فکر می‌کنم که این دوره اگر اصولگرایان 
از وی حمایت کنند و از روحانی حمایتی نداشته باشند، به عرصه انتخابات خواهد آمد و این را یکی از راه‌های عبور بحران مدیریت در شهرداری می‌دانند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قالیباف می‌تواند رئیس جمهور بعدی باشد،گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که مردم فردی با سابقه نظامی را برای ریاست جمهوری انتخاب نمی‌کنند و به  مصلحت کشور نیست که حتی وی برای انتخابات نامزد شود.از لحاظ ارزشی هم جایگاهی برای وی قائل نیستیم زیرا در سال 84 قالیباف هندوانه‌ای در بسته بود که خود را مدیر اجرایی نشان داد. اگر شرایط فعلی کشور را در نظر بگیریم قالیباف در سبد رای کشور جایی ندارد.

ناصری در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی بود که در انتخابات 92 قالیباف رئیس جمهور نشد، و اصولگرایان بعد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی با اطمینان خاطر مطمئن بودند که رقیبی نخواهند داشت و هرکدام از آن چهار نفر که رای می‌آورد سه نفر دیگر را در دستگاه اجرایی به کار می‌گرفتند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار