شیراز؛

طرح مسجد محوری در شیراز اجرایی شد

تمامی پروژه‌ های عمرانی فرهنگی در شهر شیراز با پیوست فرهنگی و نیا زهای شهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد همتی معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: اجرای طرح مسجد محوری یکی از مهم‌ترین اقدامات حوزه فرهنگی بوده که با مشارکت 110 مسجد در شیراز اجرایی شده است.
احمد همتی با بیان اینکه روز بزرگداشت حضرت احمد بن‌موسی شاهچراغ (ع) باید اهمیت و تفاوت قابل توجهی برای مردم شیراز داشته باشد افزود: در دهه کرامت امسال 15 برنامه در قالب 330 عنوان در حوزه ‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شیراز اجرا شد.
وی با بیان اینکه باید ظرفیت ‌های فرهنگی و توانمندی‌ های شهر مقدس شیراز در عرصه ‌های مختلف به سراسر دنیا معرفی شود بیان کرد: تبلیغات در این زمینه باید در کشور های هدف انجام شود هرچند داشته‌ های کنونی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بر لزوم توجه به گردشگری به عنوان یک صنعت تاکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت ‌های گردشگری شیراز باید به دنیا معرفی شود و از این ظرفیت‌ ها استفاده بهینه شود.
همتی با اشاره به اینکه به منظور گسترش فرهنگ ورزش و افزایش نشاط و شادابی در جامعه افزایش مراکز و سالن ‌های ورزشی، فرهنگسراها، نگار خانه ‌ها، باغ ‌های خانواده در شیراز در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: تا سال 92 تعداد 12 فرهنگسرا در شیراز وجود داشت که به 22 مورد افزایش است.
وی تصریح کرد: مساحت فرهنگسراهای شیراز تا سال 91 نزدیک به 11 هزار متر مربع بود اما امروز تنها سه فرهنگسرای شهر این میزان مساحت را دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.