شیراز؛

ساخت بیمارستان 120 تخت خوابه در فارس

ساخت یک بیمارستان خیرساز در جنوب شهر شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از ساخت بیمارستان نو بنیاد کریمی در بلوار حضرت احمدبن موسی (ع) به عنوان یکی از مناطق جنوبی شیراز خبرداد و گفت: این بیمارستان 120 تخت‌ خوابه توسط نیک اندیش عرصه سلامت امیرکریمی ساخته می‌شود.
علی اکبر رامجردی افزود: این بیمارستان نوب نیاد در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته می‌شود که یک هکتار از زمین آن توسط بیژن غلامی نیک اندیش عرصه سلام  اهدا شده است.
رامجردی با بیان اینکه این بیمارستان با تعهد 65 میلیارد ریالی بانی خیر ساخته می‌شود بیان کرد: بیمارستان ‌های خیرساز برای ادامه راه خود و ارائه خدمات بهینه و ارزان قیمت درمانی به بیماران، نیاز به حمایت ‌های سازمان‌ های بیمه ‌گر هستند.
وی تصریح کرد: خیرین سلامت فارس پارسال با پذیرش تعهد یک هزار و 460 میلیارد ریال، در قالب 107 تفاهم‌نامه، در تحول بخش درمان فارس اثر گذار شدند.
رامجردی خاطر نشان کرد: از این میزان تعهدات بیش از 700 میلیارد ریال در پروژه ‌های خیرساز جذب شده و هم زمان با رشد پروژه ‌ها هزینه می‌شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت فارس با اشاره به برگزاری اجلاس سالانه این مجمع در 28 مرداد امسال،گفت: در این اجلاس از سامانه نیازسنجی اقدامات نیکوکارانه خیرین در استان فارس رونمایی می‌شود.
رامجردی گفت: بر اساس این سامانه نیاز های مختلف عرصه بهداشت و درمان در مراکز دانشگاهی، بیمارستانی، آموزشی، شبکه‌ های بهداشت و درمان، مراکز دانشجویی و نیاز های سازمان‌ های مردم نهاد مرتبط با سلامت و مراکز بیمارستان ‌های خیریه در زمینه ‌های عمرانی، تجهیزاتی و حمایتی قابل دسترسی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.