آبادان؛

رونمایی از مستند مسافران اربعین در صدا و سیمای مرکز آبادان

از مستند مسافران اربعین در صدا و سیمای مرکز آبادان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: در جلسه هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین حسینی (ع) با حضور مقامات استانی و محلی از مستند مسافران اربعین رونمایی شد.

داریوش دبیقی با اشاره به رونمایی از مستند مسافران اربعین افزود: این مستند که آرش برزگر تهیه کننده و سعید زرگانی کارگردان آن  هستند در 30 دقیقه و 5 اپیزود، 5 نگاه مختلف را از مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) روایت می‌کند.

وی گفت: سید عاشور، حی‌الغری، حلقه وصل زمین و آسمان، مسافران اربعین و بهشت روی زمین نام 5 اپیزود این مستند هستند که از شلمچه تا کربلا و بین‌الحرمین را روایت می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: آبادان و خرمشهر به‌ واسطه مسیر استراتژیک شلمچه و مرز بین‌المللی آن با کشور عراق در ایام محرم و صفر و به ویژه اربعین شاهد ترافیک چند میلیون نفری برای ورود و خروج زائران ایرانی و دیگر کشورهای جهان جهت زیارت عتبات عالیات است.

دبیقی گفت: در جلسه هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین حسینی (ع) زیر ساخت‌های لازم برای ارائه هر چه مطلوب‌تر همایش عظیم و میلیونی اربعین امام حسین (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.