مدافعان حرم ماهیانه چقدر حق ماموریت می‌گیرند؟!

سردار حاج محمد فلکی می‌گوید: آنقدر انگیزه جهاد و شهادت در رزمندگان بالاست که آدم خجالت می‌کشد در رابطه با حق ماموریت آنها صحبت کند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حاج محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر 10 سید الشهدا علیه السلام در زمینه دیدبان های لشکر 10 و وضعیت فعالیت های فرهنگی رزمندگان این تیپ سخن گفت.

وی که مدتی به عنوان فرمانده یکی از واحدهای رزمی در سوریه حاضر شده بود، درباره رشادت های رزمندگان افغانستانی نیز خاطراتی را تعریف کرد.
 
والله مدافعان حرم ماهیانه و حداکثر 100 دلار حق ماموریت می‌گیرند
 
سردار فلکی در پاسخ به سوالی پیرامون جوسازی دشمنان درباره حق ماموریت های بالا برای مدافعان حرم ایرانی گفت: این قسم، حرمت زیادی دارد اما والله که به مدافعان حرم، ماهیانه و حداکثر 100 دلار (350000 تومان) هدیه داده می شود که واقعا مبلغ ناچیزی است. من به عنوان کسی که سابقه حضور در میان رزمندگان در سوریه را داشته ام، اعلام می کنم که آنقدر انگیزه جهاد و شهادت در آن ها بالاست که اصولا آدم خجالت می کشد در رابطه با حق ماموریت آن ها صحبت کند.
 
وی ادامه داد: حال و هوای مدافعان حرم مانند رزمندگان دوران جنگ است و دیدن نماز شب آن ها، خاطرات من را از مناطق عملیاتی خودمان در زمان جنگ تحمیلی زنده می کرد.

منبع:مشرق
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار