کرمان؛

ذرت کاران محصول خود را در بورس به فروش می رسانند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: خرید و فروش ذرت تولیدی کشاورزان که هر ساله از طریق خرید تضمینی انجام می گرفت،امسال از طریق بازار بورس صورت می گیرد.

ذرت کاران محصول خود را در  بورس به فروش مي رسانندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، عباس سعیدی گفت: با توجه به اینکه هم خرید و هم فروش ذرت از طریق بازار بورس انجام می گیرد،کشاورزان عزیز باید با ورود به سامانه این بازار ثبت نام خود را انجام داده و میزان تولید و سطح زیر کشت خود را اعلام نمایند تا کالای تولیدی به بازار بورس اعلام و خرید و فروش از طریق این بازار انجام گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در ادامه گفت: این کار عمدتاً از شهرستان ارزوئیه که منطقه ذرت خیز می باشد انجام می گیرد که کشاورزان با ثبت نام در سامانه بازار بورس اطلاعات خود را ثبت می کنند.

وی با توجه به این مطلب که سازمان تعاون روستایی، پشتیبانی امور دام و مدیریت تنظیم بازار سازمان در این زمینه به خدمت رسانی هر چه بیشتر به کشاورزان اهتمام می ورزند، افزود امیدواریم امسال کشاورزان بتوانند محصول خود را با کیفیت بهتری در بازار بورس عرضه نمایند و با دغدغه کمتر فروش خود را انجام دهند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.