استخر مجموعه ورزشی دانشگاه تربیت مدرس به بهره‌برداری می‌رسد

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس گفت: استخر سرپوشیده این دانشگاه در زیربنای 2 هزار و 4۰۰ متر مربع به زودی به بهره برداری می رسد.

محسن محمدزاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: استخر سرپوشیده این دانشگاه در زیربنای 2 هزار و 4۰۰ متر مربع شامل کاسه استخر، سونا، جکوزی، ساختمان اداری و جانبی است که برای بهره برداری آن 48 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی دانشگاه از سال 1383 آغاز شد، ولی به دلیل نبود اعتبارات و تغییر مدیریت‌های دانشگاه و متعاقب آن تعییر اولویت‌ها، از 3 سال گذشته به صورت نیمه تمام رها شده بود.

محمدزاده اظهار کرد: از سال گذشته با مساعدت رییس دانشگاه، کار اجرایی این پروژه نیمه تمام آغاز و هم اکنون آماده بهره برداری شده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی افزود: با تعامل حوزه‌های مختلف و پیمانکار این پروژه، سعی ‌کردیم هر فهرستی که مورد تایید قرار می‌گرفت را بدون استثنا تامین اعتبار نماییم، تمام این تلاش ها برای این منظور بود تا تاخیری در تکمیل پروژه بوجود نیاید.

وی گفت: با بهره برداری از این استخر، تعداد استخرهای دانشگاه به 2 مورد افزایش می‌یابد تا دانشگاهیان طبق برنامه بتوانند از امکانات آن استفاده کنند.

گفتنی است؛ استخر دانشگاه تربیت مدرس مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.