کرمانشاه؛

کارگاه آموزش پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین

کارگاه آموزش پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور از آموزش 750 هزار نفر از ساکنین مناطق مرزی کشور برای مقابله‌با آسیب‌های ناشی از انفجار مین خبر داد.

فرح رضاسلطانی در کارگاه آموشی یک روزه " آگاه‌سازی پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین و مهمات عمل نکرده" که امروز (27 مرداد) در کرمانشاه برگزار شد ادامه داد: با هدف‌گذاری که انجام شده امسال 750 هزار نفر از ساکنین مناطق مرزی کشور آموزش پیشگیری از آسیب‌های ناشی از انفجار مین می‌بینند.

وی این تعداد را در سال گذشته 717 هزار و 529 نفر اعلام کرد و افزود: در سال 93 نیز 731 هزار و 79 نفر در کشور آموزش دیدند.برای انعقاد تفاهم‌نامه با صلیب سرخ جهانی برای استفاده از تجریبات و دانش آنها در حوزه پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از انفجار مین در تلاشیم.

رضاسلطانی ادامه داد: بودجه آموزش‌های پیشگیری از مین در سال 90 حدود 400 میلیون تومان و در سال‌های 91 تا 93 نیز حدود 700 میلیون تومان بود، اما با پیگیری‌های انجام شده این رقم در سال گذشته به حدود 1.5 میلیارد تومان رسید و امسال نیز تقریبا معادل همین رقمدر نظر گرفته شده است.
این کارگاه یک روزه کشوری، با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، خوزستان و کرمانشاه در حال برگزاری است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کارگاه ، معلولین ، ناشی ، ان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار