پایش مجدد مناطق آلوده به مین

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خواستار پایش مجدد مناطق مرزی شهرستان قصرشیرین و سومار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرهاد تجری  نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز اخباری از انفجار مین در مناطق مرزی قصرشیرین شنیده می‌شود که گاهی زخمی شدن مردم و خصوصا کودکان و کشاورزان را در پی دارد، اظهار کرد: اگرچه انفجار مین گاها و به ندرت اتفاق می‌افتد، اما همین میزان هم ناگوار است و نباید رخ دهد.


وی با اشاره به اینکه چند سال قبل شاهد برپایی جشن پاکسازی مین در این مناطق بودیم، گفت: متاسفانه برخورد تبلیغاتی با پاکسازی، نبود دقت کافی و شتاب زدگی باعث شد هنوز هم مواردی از انفجار مین را داشته باشیم.

نماینده قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب با بیان اینکه وجود مین در مناطقی مانند قصرشیرین و سومار با سرنوشت و زندگی مردم گره خورده و جان مردم را به خطر می‌اندازد، افزود: مردم از انفجارهایی که گاها رخ می‌دهد و زندگی آنها را تهدید می‌کند، ناراضی هستند.

وی خواسته کنونی مردم و نمایندگان مجلس را پایش مجدد مناطق مرزی قصرشیرین و سومار دانست و گفت: در خواست داریم اکنون که تکنولوژی مدرن شده و تجهیزات بهتری وجود دارد، دوباره پایش مجددی در مناطقی که احتمال آلودگی دارند، صورت گیرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار